Increase size
Reset to Default
Decrease size
  • Utama
  • Profil Korporat
    • Perutusan Pengarah
    • Pekeliling @ JTM
    • Sudut Kreativiti dan Inovasi
    • Hubungi Kami
      • Hubungi Kami
      • Lokasi Kami
    • Utiliti
      • Muat Turun
      • Video
      • Galeri Foto
    • Info Jabatan
      • Pengenalan
      • Misi, Visi & Objektif
      • Soalan Lazim
    • Organisasi
      • Pengurusan Tertinggi
      • Penolong Pengarah
      • Ketua Bahagian
      • Ketua Pegawai Maklumat (CIO)
      • Direktori Kakitangan
      • Carta Organisasi
    • Piagam Pelanggan
      • Piagam Pelanggan
      • Pencapaian Piagam Pelanggan
    • Dasar Privasi
    • Dasar Keselamatan
  • Program / Kursus
    • Kursus Sepenuh Masa
      • Teknologi Plastik
      • Teknologi Pembuatan
      • Teknologi Kimpalan Arka & Gas
      • Teknologi Fabrikasi Logam
      • CADD Mekanikal (Pembuatan)
      • Teknologi Mekatronik
      • Teknologi Komputer (Rangkaian)
    • Kursus Jangka Pendek - eKJP
    • Cara memohon (Kursus Sepenuh Masa)
  • Amalan EKSA
    • Apa itu EKSA
    • EKSA ILP Tangkak
    • Aktiviti EKSA ILP Ledang
      • Aktiviti EKSA 2016
      • Priview 5S
        • Aktiviti 2014
        • Aktiviti 2015
        • Aktiviti 2016
      • Aktiviti EKSA 2017
    • Jawatankuasa EKSA ILP Ledang
    • Utiliti EKSA ILP Tangkak
      • Muatturun
        • GARIS PANDUAN PELAKSANAAN EKSA ILP TANGKAK 2017
  • Maklumbalas Anda
  • Iklan Pengambilan Pelajar ILP Tangkak Sesi 2/2023 telah dibuka... Jom Masuk ILP Tangkak...... Klik untuk maklumat lanjut...............
  • Semakan status sijil selepas tamat latihan

Pencapaian Piagam Pelanggan

Jumlah paparan: 10619
  • Cetak
  • Emel
  • Pencapaian Piagam Pelanggan

 

Institut Latihan Perindustrian Tangkak (ILP Tangkak) diamanahkan untuk membekalkan tenaga kerja mahir yang terlatih.

Dengan itu, kami berjanji:-

 

 1.  Mengeluarkan tawaran kemasukan bagi kursus jangka panjang di ILP Tangkak selewat-lewatnya tiga (3) minggu sebelum kursus bermula.

STATUS PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN (April) TAHUN 2023

 Bil

 Piagam Pelanggan

 Sesi

 Tarikh permohonan dibuka

 Tarikh Permohonan Ditutup

Tarikh Tawaran Dikeluarkan

  Tarikh Pendaftaran

 Pencapaian

 1 Mengeluarkan tawaran kemasukan bagi kursus jangka panjang di ILJTM dalam tempoh tiga (3) minggu sebelum kursus bermula (Bahagian Pengurusan Latihan)  1/2023  30.10.2022  28.11.2022  19.12.2022

 Pendaftaran Pelajar Baharu Sesi 1/2023 (07.02.2023)

 100%

 

2.  Memastikan pelajar-pelajar ILP Tangkak disahkan layak dianugerahkan sijil/diploma dalam tempoh dua (2) bulan selepas tamat sesi latihan.

STATUS PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN TAHUN 2023

 Bil

Piagam Pelanggan

Bilangan Pelajar

 Bilangan Sijil Dikeluarkan Dan Selesai

Peratus Pencapaian

 2 Memastikan pelajar-pelajar ILP Tangkak disahkan layak dianugerahkan sijil dalam tempoh dua (2) bulan selepas tamat sesi latihan

Keluaran 2/2022
(49 Orang)

49  100%

 

3.  Mengeluarkan surat tawaran kemasukan bagi kursus jangka pendek (KJP) selewat-lewatnya tiga (3) hari sebelum kursus bermula.

STATUS PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN SETAKAT APRIL TAHUN 2023

 Bil

Piagam Pelanggan

Bilangan Tawaran 

 Bilangan Surat Tawaran Dikeluarkan Dan Selesai

 Peratus Pencapaian

 3 Mengeluarkan surat tawaran kemasukan bagi kursus jangka pendek (KJP) selewat-lewatnya tiga (3) hari sebelum kursus bermula. Sedang Dikemaskini sedang dikemaskini  0%

 

4.  Memastikan peserta KJP yang mencatat peratus kehadiran melebihi 80% mendapat sijil dalam tempoh tujuh (7) hari selepas tamat berkursus.

STATUS PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN (SEHINGGA APRIL) TAHUN 2023

 Bil

Piagam Pelanggan

Bilangan peserta KJP

 Bilangan Sijil Dikeluarkan dan selesai

 Peratus Pencapaian

4 Memastikan peserta KJP yang mencatat peratus kehadiran melebihi 80% mendapat sijil dalam tempoh tujuh (7) hari selepas tamat berkursus.  sedang dikemaskini sedang dikemaskini  0%

 

5.  Semua aduan diuruskan dalam tempoh lima belas (15) hari bekerja dari tarikh aduan diterima dan tujuh (7) hari bekerja dari tempoh menerima maklumat dari pihak.

STATUS PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN (JAN - APR) TAHUN 2023

 Bil

 Piagam Pelanggan

 Bilangan Aduan Diterima

 Bilangan Aduan Diuruskan Dan Selesai

Peratus Pencapaian

5 Semua aduan diuruskan dalam tempoh lima belas (15) hari bekerja dari tarikh aduan diterima dan tujuh (7) hari bekerja dari tempoh menerima maklumat dari pihak. 0 0 100%

 

Piagam Pelanggan 

  • Seterusnya
  • Seterusnya
FaLang translation system by Faboba
  • Kemaskini Terakhir : Khamis 01 Jun 2023, 11:21:18.
Increase size
Reset to Default
Decrease size
  • Malay
  • English (UK)
Hakcipta Terpelihara © 2023 Institut Latihan Perindustrian Tangkak.

Penafian : Institut Latihan Perindustrian Tangkak (ILP Tangkak) adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini.

Paparan terbaik Laman Web Rasmi ILP Tangkak ini adalah dengan menggunakan IE versi 11.0 & keatas dan Mozilla Firefox versi 3.6 & ke atas dengan resolusi paparan 1366 x 768 pixel



Soalan Lazim | Maklumbalas | Dasar Privasi | Dasar Keselamatan

Institut Latihan Perindustrian Tangkak, Km 43, Jalan Segamat, Sagil,
84900 Tangkak, Johor, Malaysia

Tel: 06-9773800 | Faks: 06-9773799 | Emel: ilptangkak@jtm.gov.my

Pencapaian Piagam Pelanggan
  • Follow via Facebook
  • Follow via Twitter
  • Follow via Instagram
  • Follow via Youtube
  • Follow via Tiktok